Kisah Jessie sama mohd azmierul


hey guys , long time didn't updated my blog right ? h0h0 k , Jessie wanna writing about Him .. yeahh is him .. my husband .. modh azmierul .. my lao gong :D


Kita berkenalan dalam laman muka buku :D . Serupanya pun dari kawan nya c BISING -omeng- ..h0h0 , dia mintak number ku sama omeng , jadi kami bermulai sms .. then berkenalan diri .. h0h0 ...teruskan kedua hari , dia ajak simpan relationship ..jadi saya terima saja .. just like that easy . heeeee .. hbis mlm tu kita b'calling .. waa mulut'y punya sewwiit .. hihik ..

orang nya , english sangat hebat .. kami b'sms pun kebanyakan guna english ..lagi dia bagi aku sim celcom nya ... sebab aku guna digi dlu .. sekarang sim celcom ku .. dia punya :D check contact list nya .. number saya bernama 'OwDearQ' aduihaiii cair ~ hiiiiiiiiii :D

bgitu larh .. mcm biasa .. malam2 sms .. smpai jam 12 comform tdur ... husband ku anak baik .. tidur awal .. okeh ,, teruskan .... dia tu budak guitar ... aku sayang itu budak guitar ... cair tau apabila dia nyanyikan aku .. h0h0 ..xpa .. masih boleh tahan .. XD

masah b'calling mesti 1 jam ka sentengah jam .. smpai ku knak mrah ole sepupu ku .. ketawa sndri tu klau b'calling h0h0 , biasa larh kan .. couple ..okeh2 .. x tau hari apa sua .. kami b'jumpa d perdana ... 1st time meet .. heeeeee ,, punya la tinggi tu anak .. x tau makan apa toh .. h0h0 .... terus dia bwah motor tu jumpa aku sama c bising -omeng- .. HAHA .. taik nhe anak .. tipu ak ckp ndk pndai bwah motor -.- h0h0 ... tipu ag ckp c omeng yg bwah aduiii pndai2 dia .. nasib x mkan tangan ku h0h0 ..x sanggup larh .. XD b'jumpa pun malu2 saja ..yeiy ~ biasa larh PEMALU ... habis drg mau cepat jalan jadi drg balik dlu uma .. kmi pun blik uma ... pastu p uma nya .. c taman aman 3 ..duiii punya larh main penat crik uma anak toh ..h0h0 ... tpi akhir pun dapat jumpa larh ... smpai jam 6 baru dia hntar aku balik uma ku ..waaa rindu masa jalan bersama .. aduiiiii .. heeeeeeeeeeeeeee okeh2 .. bgitu larh ... yang lain2 toh .. secret la k ? hehehehe ..

ckup mrepek sua aku nhe hari .. h0h0 .. x lama month anniversary kami sua nhe .. harap2 kami bertahan lama .. and selama-lamanya .... okeh2 bgitu saja larh .. ceiwahh .. hbis larh .. heeee

Kbye
:D

No comments:

Post a Comment