Perkataan mu :)

Hye Hye my friends .. :)
Long time didn't updated my blog ... 1st1st is because I want Excel .. and also because I nothing happen wanna write it .. HAHA Okey2 wanna start my story :)
P/s : mau ckp melayu story nhe . da org x paam nanti haha :D

Pada satu hari , da seorng bdak mata sepet . muka cina2 cri saya .. hehehe ... pertama saya jumpa dia .. saya teda perasan apa2 ... yg satu toh .. dia sgt senyum ma saya :) saya pun balas lah . bab saya org yg KUAT senyum :D hahaaha .. dia pun teda kata2 apa2 dgn saya ... just smile :)
dari time tu .. saya igat senyumannya smpai skrng :D

trusnya , lepas bbrpa hari .. itu org mulai cri ak dlm muka buku :) serupanya saya p komen2 statusnya dlu .. baru kita mula2 b'chatting :) dlm cita kita ... mcm besa ... crita dri timur smpai selatan . HAHA .. lama2 kita b'chat .. dia mulai tnya saya .. da bf x ? hahaa ... semua org pun tau saya nhe knak tinggal oleh XXX :'( bha . pass pass pass .. truskan :D

jdi saya pun ckp sama dia saya single oke :D hahaha hmmmmm ... trus korg tau apa dia tnya x ? haha agak2 pun tau la apa dia tnya trusnya hehehehe ...oke2 .. trus2 .. kamu tau kha ?? nhe bdak sepetkan .. mulutnya .. aduii bole kc cair hati org owh .. HAHA .. hati saya la . kc cair uda ma .. haha nananana terbang dia nanti hihik :D

Dia mintak isi borang . I terima la borangnya :) hehe .. kwan2 ku pun kata dia bgus oleh XXX .. hmmm hrp2 bgitu la . saya percaya dia :) kecuali da satu adik kesygku x setujuh . hmmm ... dia bole suka saya bkan saya d paksa dia jua . cinta nhe sapa pun x boleh tahan .. saya hnya bole kata sorry sama awak . SAYA SAYANG DIA . x sanggup saya kc main dia . x patut jua :) hihik

Dia nhe .. saya suka sennyum nya . suara nya . dan Hati nya :D yah . sekali2 saya kenak men oleh lelaki .. sekali2 saya ngis ! saya pernah janji x ngis . tpi susah ! sebab , XXX btul saya sgt d sygi . tpi sgt sakiti hati org jua . hmmmmm .. bha pass pass pass ! jessie tabah hati mu ! jgn mcm ayu ! ngis2 sanaaa tau x ? HAHA

Sekarang . saya sudah kepunya .. kepunya MASRI ARIPUDDIN :) I was TAKEN :) hihik ... org yg saya syg toh dgr sini ! jgn ag test2 hati ku . jgn ag x percaya saya ... saya setia pada satu ! kau boleh tnya2 EX ku yg kau knal . tgok apa dia jwap ! dan kwan ku ! hehe .. saya pun percaya diri mu .. saya igat kata2 mu .. saya sayang kamu :) love you bie muahmuah :D ahahahahahahaaa geli2 :DDD

No comments:

Post a Comment