Rasa Sangat Kecewa .. :'(


hello2 smua .. Hari nhe hari deepavali . selamat deepavali .. :) jessie hari nhe rasa sgt kecawa kpd dua org saya yg sgt syg :'(

first org ialah c 'Tinggi' dia yg lelaki saya sgt syg dlu .. dlu saya igat sya akan selamanya sama dia .. tpi kebyk masa berlalu .. dia uda berubah .. dia suka bermain sama pempuan lain . saya tahan , dia tidak layan saya bbrapa mlm smpai kata break . saya tahan , sekali2 dia kata break saya trima . skali2 dia kata sorry saya trima . smua bab saya syg dia :'( tpi , apa saya dpt ? balasan ku ialah dia curang . dia kc tinggalkan saya sndri . itu patut saya dpt oleh dia ? saya x tau patut ka tidak . saya pernah jumpa tuh pempuan . okey sgt santik . santik dri saya .. hari nhe , kedapatan dia kc bruk saya seorg suka tinggalkan dia dlu .. ckp saya yg slalu kc sakit ati nya . ckp saya org yg jahat . :'( semua yg knal saya tu pun tau . sapa slalu kc sakit ati sapa dluan ? bole tnya kwan ku c samantha dgn elyssa . drg dua2 pun besties ku . selama2 say cpl dgn c tinggi . kisah smua drg tau . saya pun teda mau cerita balik pasal dia . stop here :'(

Kedua org ialah c 'sepet' dia yg lelaki saya syg skrng . dia slalu x percaya saya . dia guna hp lain test saya . smpai dia pkir saya pgi mrah exnya . saya ckp teda saya kcau exnya .. tidak percaya . tidak puas ati . saya bgi fb ku bru dia puas ati . percaya saya . ! kenapa saya sgt tidak boleh d percaya kha ? ada ku selalu menipukan hati org ? selalu main kan hati org ? kenapa muka ku mcm penipu kha ? saya langsung tidak paham . kalau syg seorg . mesti percaya diri nya kan ? saya percaya apa kau kata . saya igat kata2 kamu . saya teda bwat benda2 yg awak x suka . smpai skrng saya tidak pernah lyan sesiapa lelaki yg mau perkenalan dgn saya . tpi awak x percaya . kenapa ? saya tidak patut d percayai ? haha mungkin muka saya mcm penipu . :'(

kamu pernah hargai diri ku ? kamu pndai sajak kata saya tidak selalu kc tinggalkan kamu . selalu mrajuk . ada btul satu kali saya btul2 mrajuk d dpan kamu x ? ada kha ? pkir dlu . kamu pkir btul2 . pernah kamu mintak apa2 yg saya tidak bagi ? pernah saya mrajuk kamu smpai kata break ? sekali2 .. sapa yg kata break dluan . sapa yg kc sakit sapa dluan . kamu pernah pkir apa aku pkir skrng ? kamu pernah x ? kamu pernah jaga hati saya ? pernah pkir masalah ku ? DEMI ? skali2 saya percaya skali2 saya sakit ati . tpi say ttp percaya . knpa ? bab saya syg kamu . tidak pernah saya mintak apa2 dri kamu . kamu bole ada satu kali btul2 pkir apa yg saya mahu ? boleh kah kamu percaya dri ku ? boleh kha kamu hargai diri ku ? saya tidak paksa .. saya sgt penat kamu tau ? skrng saya jalan pun susah . kaki tulang ku terbuka . tpi terpaksa mau pergi skola bab mau EXCEL . tpi kamu pkir saya penipu . kamu pkir saya tidak mau jumpa kamu . saya tidak syg kamu . tpi pernah kmu pkir diri kmu da satu kali btul2 syg saya ? ada btul2 faham masalah saya ? tidak pernah :'(

at the last time , can you trust me ? even just one time . please :'( don't make me cry again can ? :'(

No comments:

Post a Comment